دنیایی که در آن به سر می بریم، دنیایی پویا و واجد دو ویژگی عمده "منابع محدود" و "نیازهای نامحدود" است. سرعت افزایش نیازها بیش از سرعت رشد منابع مالی می باشد و به این ترتیب فاصله بین منابع و احتیاجات روز به روز بیشتر می شود. لازمۀ حیات در چنین دنیایی، بهره گیری از الگوهای نوین تبلیغاتی است که به پیاده سازی افکار نو و مفاهیم جدید در بستری از واقعیات منجر می شود.
سرعت پیشرفت تكنولوژی از سال 1995 میلادی تاكنون به حدی بالا بوده است كه میتوان گفت که جهان امروز به جهان به تصویر كشیده شده در افسانههای علمی و تخیلی آن زمان شباهت دارد.
یکی از عرصه های تکنولوژی که در دو دهه گذشته پیشتاز نوآوری و پیشرفت بوده است، صنعت تبلیغات و دقیق تر دیجیتال مارکتینگ که زندگی بشر را به تدریج به خود وابسته کرده به نحوی که امروزه شاید به جرأت بتوان گفت تبلیغات بخشی از زندگی روزمره و یا فعالیت های اقتصادی و حرفهای برای بیشتر مردم شده است.
ایده هاي خلاقانه، قلب یک برنامۀ تبلیغاتی محسوب می شوند. ماموریت اصلی، ترجمۀ اهداف ارتباطی مشتري به پیام هاي جذاب، قابل درك است. تجربه ثابت نموده است که تبلیغات پراکنده بدون برنامه و فاقد چشم اندازهای استراتژیک به نتیجه مطلوب نمی رسد. تحقیقات بازار، شرکت را از وضعیت رقبا روندهای آتی بازار و رفتار مصرفکننده آگاه نموده و تصمیمگیری درست و اثربخش را مقدور میسازد.
در حال حاضر یکی از موثرترین روش های بازار افزایی ، روش تهیه و توزیع هدایای تبلیغاتیمناسب و ماندگار به مشتریان است که موجب تقویت روابط عاطفی و حفظ وفاداری مشتریان شده و نقش بسزایی در معرفی کالا و خدمت و نهایتا افزایش سهم بازار برای شرکت ها و سازمان های معتبر دارد .
هدایای تبلیغاتی خاصیا هدایای تبلیغاتی خلاقانهو یا هدایای نمایشگاهی میتوانند در ماندگاری و جذب مشتری تاثیری چشم گیری داشته باشند.
از جمله هدایای تبلیغاتی میتوان به سررسیدو سالنامهکه در آخر سال به مشتریان داده می شود اشاره کرد. سررسید 99یا سالنامه 99میتواند روند خوبی به بازار فعلی بدهد.
همچنین برای نمایشگاه ها می توان با طراحی کاتالوگو چاپ کاتالوگتاثیرفراوانی بر ذهن مخاطب قرار داد.
همچنین داشتن یک بروشور و طراحی بروشور در خور شرکت به همراه طراحی لوگوزیبا و باکیفیت بسیار تاثیر گذار خواهد بود
خلق تبلیغات جذاب کار دشواری نیست، حتمی میتوان ادعا کرد فرمول ساده ای نیز دارد.
مشاهده پست مشابه : پاورپوینت فصل پنجم کتاب حسابداری مدیریت پیشرفته سجادی و صوفی با موضوع کاربرد مدیریت برمبنای فعالیت در موسسات خدماتی